Team Manager with German
Join us at Foundever!
Foundever is one of the lead companies in bussiness process outsourcing (BPO), digital marketing, growth and talen management, innovative technologies, consulting and analytics!
Team Leader with German and English
Team Manager with German
Your tasks will involve:
- Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents;
- Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients;
- Facilitating clear and efficient communications;
- Rewarding Agents for best results;
- Participating in the recruitment and induction processes.
This job is for you if:
- You have fluent command of spoken and written German (C1) and English (B2) (Both);
- You can effectively manage a team, offer constructive feedback, oversee processes and growth (at least 2 years of experience in a corporate environment);
- You have excellent manners and high personal standards;
- You are motivated and growth oriented;
- You are no stranger to MS Office software;
- You think logically, and are good at problem-solving and introducing improvement solutions;
What We Offer:
- Performance Bonuses: Up to 10% of your salary based on KPI achievements.
- Benefit Package: Co-funding for glasses and vacations, employee referral programs, and vouchers for various occasions.
- Private Health Insurance with Medicover for employees.
- Multisport Card and internal Everbetter program promoting a healthy lifestyle.
- Career Development: Opportunities for training and collaboration across international locations.
- Mental Health Support: Access to professional psychological assistance, stress management workshops, and educational materials to support your well-being.
Do not wait! We are excited to hear from you!
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: wczoraj
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-07-24