Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Miejsce pracy: Gliwice
Twój zakres obowiązków
- wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach,
- organizacja i nadzór operacji kasjerskich,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta,
- organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta,
- zarządzanie zespołem Pracowników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, planowanie harmonogramów,
- wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach, szkolenie nowych Pracowników,
- prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników.
Nasze oczekiwania
- doświadczenie w handlu i obsłudze klienta (w tym klienta biznesowego),
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej, znajomość operacji kasowych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem Pracowników,
- bardzo dobra organizacja pracy (własnej i podległego zespołu)
- zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,
- umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Zobacz podobne oferty
Specific Job Responsibilities Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements. Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs). Fostering a culture of open...
Dodano: wczoraj
Rekrutacja do S zpitala Specjalistycznego MAVIT, który znajduje się przy ul. Podleśnej 61 w Warszawie. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie; stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie w oparciu o...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-06-20