Dyrektor ds. Realizacji Kontraktów
Ogłoszenie numer: 10169561, z dnia 2025-08-28
Klient portalu Praca.pl
Dyrektor ds. Realizacji Kontraktów
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymi
- Kontrola realizacji usług objętych kontraktem, w tym prac podwykonawców
- Zarządzanie zespołem, motywowanie, rozwój talentów i rekrutacja nowych pracowników
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem
- Odpowiedzialność za realizację celów finansowych kontraktu
- Wdrażanie usprawnień w realizacji usług i monitorowanie jakości
- Współpraca z globalnymi strukturami kontraktu
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne)
- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętność zarządzania zmianą (Change Management)
- Samodyscyplina, systematyczność oraz umiejętność budowania relacji
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- Umiejętność zarządzania projektami
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę
- Opiekę medyczną i kartę sportową po okresie próbnym
- Samochód służbowy, laptop i telefon
- Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
pomorskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: wczoraj
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-08-25
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: 2025-08-24