Specjalista ds. Klientów Strategicznych
Ogłoszenie numer: 10067863, z dnia 2025-07-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Klientów Strategicznych
Miejsce pracy: Wołomin
Opis stanowiska
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z największymi klientami: sieciami handlowymi, dystrybutorami i hurtowniami,
- Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej,
- Rekrutacja, rozwój i wsparcie zespołu handlowego,
- Negocjowanie warunków współpracy oraz poszerzanie oferty produktowej,
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
- Analiza konkurencji, monitorowanie rynku i raportowanie wyników,
- Współpraca z działami wewnętrznymi: marketingiem, logistyką i rozwojem produktu.
Wymagania
- Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B lub retail – mile widziana branża DIY, oświetleniowa lub elektryczna,
- Sukcesy w pracy z dużymi sieciami handlowymi,
- Doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu zespołu,
- Umiejętność prowadzenia negocjacji i strategicznego planowania,
- Zdolności analityczne, komunikacyjne i organizacyjne,
- Prawo jazdy kat. B – gotowość do podróży,
- Dobra znajomość pakietu MS Office; mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- Umowę B2B z atrakcyjnym systemem premiowym – im lepsze wyniki, tym wyższe zarobki,
- Możliwość realnego wpływu na rozwój sprzedaży i budowę zespołu,
- Niezbędne narzędzia pracy: auto służbowe, laptop, telefon, karta paliwowa,
- Wsparcie działów wewnętrznych i przyjazną atmosferę pracy,
- Stabilność zatrudnienia w rozwijającej się firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Key Account Manager / Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży Zagranicznej (B2B)
SLODKIE sp. z o.o.
mazowieckie
Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży B2B i chcesz rozwijać kontakty międzynarodowe w branży produktów premium – dołącz do zespołu, który łączy estetykę, ekologię i profesjonalizm. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:...
Dodano: 2025-07-24
Zadania na stanowisku pracy: samodzielne planowanie i realizowanie działań prospektingowych - identyfikowanie potencjalnych klientów, analizowanie rynku i wdrażanie skutecznych metod dotarcia do klientów na rynku odlewów aluminiowych ( m.in....
Dodano: 2025-07-02
Samodzielne identyfikowanie potencjalnych klientów B2B i strategii sprzedaży w sektorze odlewów aluminiowych. Analiza rynku, trendów i konkurencji, tworzenie i negocjowanie ofert, monitorowanie rentowności i projektów. Zapewnienie satysfakcji...
Dodano: 2025-06-27