Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
- Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie
- Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych
- Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych.
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- Zarządzanie zespołem
- Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań reklamacyjnych
- Ścisła współpraca z innymi Działami
Nasze wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży handlowej
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji
- Doświadczenie i znajomość procesów reklamacyjnych w dużych sieciach handlowych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Wysoka orientacja na klienta i umiejętności pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w optymalizacji procesów
- Zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na realizację celów
- Zdolności negocjacyjne
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
- Prawo jazdy kat. B. - warunek konieczny
To oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju
- Prywatna opieka medyczna Medicover
- Pakiet sportowy Medicover Sport
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Wczasy pod gruszą
- Bonus Bożonarodzeniowy
- Zniżki pracownicze
- Bezpłatny parking
- Brak dress code
Zobacz podobne oferty
Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results;...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: wczoraj
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: wczoraj