Koordynator Biura Obsługi Klienta
Green Basket sp. z o.o. to lider na rynku szczecińskim w hurtowym handlu warzywami oraz owocami. Cieszymy się uznaniem klientów w całym regionie. Realizujemy zamówienia na miejscu i z dostawą. Obsługujemy dużych klientów hurtowych, hotele, restauracje, przedszkola i sklepy zarówno w kraju jak i na terenie Niemiec. Naszym celem jest zadowolenie każdego klienta, dlatego dbamy aby jakość naszych towarów i usług spełniała jak najwyższe normy. Firmę tworzy zgrany zespół zróżnicowany pod względem wieku i doświadczenia. Dzięki temu każdy odnajdzie tu swoje miejsce oraz może liczyć na wsparcie bardziej doświadczonych pracowników. Mamy otwarte podejście do biznesu - nie zamykamy się na pomysły i zależy nam na osobach, które potrafią wnieść świeżość oraz mogą usprawnić naszą codzienną pracę.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1
Twój zakres obowiązków:
- kierowanie całokształtem spraw będących w zakresie działu,
- organizowanie, planowanie, kontrolowanie i nadzorowanie pracy zespołu i podległych pracowników,
- nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania przez podległych pracowników zleconych zadań,
- zastępstwo pracowników podczas ich nieobecności.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (sprzedaż, obsługa klienta),
- umiejętność zarządzania zespołem,
- umiejętność pracy z klientem,
- wykształcenie minimum średnie,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
- pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- szkolenia wdrażające do pracy - szkolenie stanowiskowe prowadzone przez doświadczonych pracowników oraz wewnętrzne szkolenia z kompetencji miękkich,
- bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, premie świąteczne, paczki na święta,
- możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- dwa razy w tygodniu świeże warzywa, owoce, soki oraz domowe obiady przygotowywane na miejscu,
- zniżki na firmowe produkty,
- 3 x w roku spotkania integracyjne + 300,00 zł budżetu dla każdego pracownika na zespołowe spotkania integracyjne.
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01