Team Leader z językiem niemieckim i angielskim
Ogłoszenie numer: 9775273, z dnia 2025-05-01
Klient portalu Praca.pl
Team Leader z językiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta
- Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów
- Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole
- Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników
- Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu
Wymagania
Oferujemy
- Elastyczny model pracy – hybrydowy lub całkowicie zdalny w obrębie Polski
- Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjne bonusy socjalne (m.in. Multisport, prywatna opieka medyczna)
- Rozwój zawodowy i dostęp do zaawansowanych szkoleń – większość menedżerów zaczęła swoją karierę w obsłudze klienta
- Dodatkowe świadczenia takie jak fundusz wakacyjny, wsparcie przy zakupie okularów oraz programy wellbeingowe
- Pracę w przyjaznym, dynamicznym zespole o wysokich standardach profesjonalizmu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Specific Job Responsibilities Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements. Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs). Fostering a culture of open...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-06-16
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie...
Dodano: 2025-06-16