Lider - program menedżerski (METRO Potentials)
Lider - program menedżerski (METRO Potentials)
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 186
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 21 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Opis stanowiska:
METRO Potentials to idealny program dla osób, które chcą pracować w międzynarodowej firmie oraz mają pasję do handlu i gastronomii. Poszukujemy autentycznych liderów, którzy dążą do osiągania wyższych celów i osobistego rozwoju. Potrzebujemy ludzi przedsiębiorczych, którzy będą inspirować i motywować swoje zespoły w naszej dynamicznie rozwijającej się firmie.
To doskonała okazja, aby wprowadzić w życie wszystko, czego dotychczas się nauczyłeś/aś. W trakcie programu poznasz, jak funkcjonuje nasz biznes w globalnym kontekście.
Nasze oczekiwania:
- Ukończone studia magisterskie lub licencjackie w dziedzinie biznesu lub handlu.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego.
- Umiejętności analityczne.
- Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy.
- Ambicja i potencjał do przejmowania odpowiedzialności oraz kierowania zespołem w przyszłości.
- Motywacja do nieustannego rozwoju.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego.
Co oferujemy:
- Program trwający 1,5 roku.
- Stanowisko menedżerskie po pomyślnym ukończeniu programu.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie handlowej.
- Możliwość nauki, jak funkcjonuje biznes w globalnym środowisku (program obejmuje 4 miesiące szkoleń za granicą).
- Rozwój umiejętności współpracy międzydziałowej (spędzenie kilku miesięcy w hali oraz w różnych działach w centrali).
- Regularne informacje zwrotne na temat postępu i kompetencji (mentoring i coaching będą zapewnione przez naszych menedżerów).
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta. Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi. Tworzenie i implementacja procedur i standardów. Szkolenie i rozwój członków zespołu. Współpraca z personelem medycznym i innymi...
Dodano: 2025-05-01
Obowiązki: Kierowanie zespołem fryzjerów. Koordynacja grafików pracy i zamówień produktów. Zapewnienie wysokiej jakości usług. Planowanie kalendarza i organizacja podróży. Zarządzanie korespondencją i codzienną logistyką (zakupy,...
Dodano: 2024-12-24
Twoją rolą będzie: zarządzanie środowiskiem raportowym obszaru Contact Center LUX MED, prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC, tworzenie i...
Dodano: 2024-06-06