Zastępca Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjenta
Zastępca Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Warszawa, ul. Fieldorfa 40
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia przy ulicy Fieldorfa 40 w Warszawie
Zatrudnienie na umowę o pracę.
Twoją rolą będzie:
- wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjenta w koordynacji pracy zespołu,
- organizacja pracy podległego personelu oraz nadzór nad obsługą Pacjentów,
- sporządzanie raportów, dbałość o jakość obsługi,
- dokonywanie rezerwacji i rejestracji usług medycznych zamawianych przez Pacjentów,
- nadzór nad dokumentacją medyczną oraz informowanie o usługach.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze Klienta, mile widziane w branży medycznej,
- umiejętność delegowania zadań,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- komunikatywność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole,
- optymistyczne usposobienie, empatia, orientacja na Klienta.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance, – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: dzisiaj
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: 2025-05-05
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01