Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie numer: 9912574, z dnia 2025-06-04
Klient portalu Praca.pl
Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzór i koordynacja pracy zespołu
- Obsługa i analiza reklamacji
- Wsparcie personelu w bezpośredniej obsłudze klientów
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Działania związane z realizacją celów finansowych
- Pełnienie roli menadżera dyżurnego
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta; doświadczenie menedżerskie mile widziane
- Komunikatywność w języku angielskim (min. B2)
- Dobre zdolności interpersonalne i organizacyjne
- Orientacja na osiąganie celów
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wsparcie wdrożeniowe i zespół wspierający
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe)
- Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy
- Szkolenia menadżerskie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-09-01
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymi Kontrola realizacji usług objętych kontraktem, w tym prac podwykonawców Zarządzanie zespołem, motywowanie, rozwój talentów i rekrutacja...
Dodano: 2025-08-28
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
pomorskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-08-27