Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta
Ogłoszenie numer: 9912574, z dnia 2025-06-04
Klient portalu Praca.pl
Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzór i koordynacja pracy zespołu
- Obsługa i analiza reklamacji
- Wsparcie personelu w bezpośredniej obsłudze klientów
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Działania związane z realizacją celów finansowych
- Pełnienie roli menadżera dyżurnego
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta; doświadczenie menedżerskie mile widziane
- Komunikatywność w języku angielskim (min. B2)
- Dobre zdolności interpersonalne i organizacyjne
- Orientacja na osiąganie celów
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wsparcie wdrożeniowe i zespół wspierający
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe)
- Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy
- Szkolenia menadżerskie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie...
Dodano: dzisiaj
Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoje zadania: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych, zapewnienie kompleksowej organizacji...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-06-13