Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Zastępca kierownika w dziale zamówień i obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/24/1886
OBOWIĄZKI:
- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu Porozumienia o Poziomie Usług (SLA), kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi klienta- dbanie o aktualność, dokumentowanie i wdrażanie wszystkich procedur operacyjnych oraz o przestrzeganie operacyjnej standaryzacji krajobrazu procesów- prowadzenie terminowej komunikacji w przypadku zapytań od wewnętrznych/zewnętrznych klientów lub zainteresowanych grup w języku angielskim- zapewnienie przejrzystości operacyjnej działań transakcyjnych- reagowanie na zapytania wymagające interwencji od dostawców i wewnętrznych klientów (zgłoszenia eskalacji pierwszego poziomu)- praca odbywa się w języku angielskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Word, Excel, Outlook) umiejętności analityczne i organizacyjne, orientacja na działanie, umiejętność optymalizowania procesów pracydoświadczenie w obszarze zamówień i obsługi klienta
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01