Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Oczekiwania:
- Doświadczenie pracy z zespołem min. 10 osób.
- Doświadczenie w branży bankowej.
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów.
- Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych.
- Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków na podstawie zebranego materiału.
- Znajomość j. angielskiego w kontekście obsługi systemów.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Kierownika w zakresie nadzorowania pracą konsultantów.
- Zarządzanie zespołem 20-osobowym.
- Wsparcie trenerskie, coachingowe.
- Raportowanie wyników pracy konsultantów.
- Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie.
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy.
- Samodzielność w działaniu.
- Fajną atmosferę pracy.
- Świetną lokalizację biura.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie...
Dodano: dzisiaj
Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta Nadzór nad efektywnością pracy zespołu Raportowanie wyników do Zarządu Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój Rekrutacja nowych...
Dodano: 2025-04-24
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z...
Dodano: 2025-03-07