Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Lider Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
- Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
- Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
- Organizacja spotkań i działań zespołowych
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Programy rozwojowe, coaching i mentoring
- Prywatną opiekę medyczną
- Integracje i wydarzenia zespołowe
Zobacz podobne oferty
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-07-27
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu Call Center odpowiedzialnego za sprzedaż usług indywidualnych. realizacja oraz...
Dodano: 2025-06-30
(Gdańsk os site) Your tasks will involve : Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for...
Dodano: 2025-06-30