Kierownik Zespołu Call Center Sprzedaży Indywidualnej
Kierownik Zespołu Call Center Sprzedaży Indywidualnej
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED
przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie.
przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
- koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu Call Center odpowiedzialnego za sprzedaż usług indywidualnych.
- realizacja oraz monitorowanie wykonania wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych przez zespół.
- inicjowanie oraz wdrażanie działań usprawniających i automatyzujących bieżące procesy pracy w celu zwiększenia efektywności operacyjnej.
- motywowanie pracowników do realizacji celów sprzedażowych i utrzymaniowych oraz wspieranie ich w rozwoju kompetencji.
- zapewnienie przestrzegania procedur, instrukcji i standardów obowiązujących w Dziale Sprzedaży.
- bieżąca organizacja pracy zespołu, w tym nadzór nad zadaniami realizowanymi przez poszczególnych członków zespołu.
- nadzór nad procesem wdrożenia poszkoleniowego nowych pracowników oraz ich adaptacją do zespołu.
- planowanie i zapewnienie prawidłowego grafiku pracy zespołu zgodnie z potrzebami operacyjnymi.
Oczekiwania wobec Ciebie:
- doświadczenie na stanowisku Lidera, Koordynatora lub Kierownika Zespołu w call center sprzedażowym.
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowywanie zestawień i raportów.
- mile widziane wykształcenie wyższe.
- umiejętność efektywnej współpracy i komunikacji w zespole.
- umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji.
- zdolność do strategicznego oraz analitycznego myślenia.
- kreatywność i proaktywność w działaniu.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od realizacji założonych celów jakościowych i sprzedażowych,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie zespołem agentów obsługi klienta i wspieranie ich w codziennej pracy Nadzór nad realizacją KPI zgodnie z wymaganiami klientów Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz zespołu Motywowanie i nagradzanie pracowników za...
Dodano: 2025-06-04
(Gdańsk os site) Your tasks will involve : Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for...
Dodano: 2025-06-03
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie...
Dodano: 2025-05-21