Pracownik ds. jakości informacji pasażerskiej
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. jakości informacji pasażerskiej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IES/37/09/24
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej,
- analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej,
- przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,
- opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,
- sporządzanie zestawień analiz dotyczących informacji pasażerskiej,
- udział w tworzeniu wytycznych z zakresu informacji pasażerskiej,
- udział w projektach realizowanych przez wydział,
- udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- min 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym informacją pasażerską,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność,
- kreatywność,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane:
- wiedza zawodowa z zakresu systemów biorących udział w procesie informowania podróżnych stosowanych na kolei,
- znajomość przepisów prawa regulujących tematykę związaną z informacją pasażerską.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: 2025-09-11
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: 2025-09-11
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09