Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Ogłoszenie numer: 10263275, z dnia 2025-09-11
Klient portalu Praca.pl
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie
- Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących
- Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
- Zarządzanie zespołem i wspieranie jego rozwoju
- Opracowywanie strategii redukcji liczby reklamacji
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących skuteczności działań reklamacyjnych
- Współpraca z innymi działami w celu usprawniania procesów
Wymagania
- Co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży handlowej
- Znajomość Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji w praktyce
- Doświadczenie w obsłudze reklamacji w dużych sieciach handlowych
- Zdolność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji pod presją czasu
- Wysoka orientacja na klienta i umiejętność negocjacji
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz optymalizacji procesów
- Gotowość do częstych podróży służbowych; prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Prywatna opieka medyczna Medicover i pakiet sportowy Medicover Sport
- Ubezpieczenie zdrowotne oraz Wczasy pod gruszą
- Bonus bożonarodzeniowy i zniżki pracownicze
- Bezpłatny parking i brak dress code
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-09-01