Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Pracownik ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej
Pracownik ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IES/37/09/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- udział w projektach realizowanych przez wydział ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu informacji pasażerskiej,
- udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,
- inicjowanie nowych projektów zgodnych z zakresem zadań wydziału.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego,
- wiedza zawodowa z zakresu infrastruktury kolejowej i administracji,
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność (możliwa konieczność wyjazdów służbowych),
- umiejętność radzenia sobie z emocjami
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: wczoraj
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: 2025-05-05
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01