Młodszy menedżer działu ds. obsługi klienta i sprzedaży
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Młodszy menedżer działu ds. obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6432
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie międzynarodowym zespołem konsultantów; Odpowiedzialność przed klientem, tak aby osiągnąć cele zespołu oraz firmy; Prowadzenie ciągłego doskonalenia w swoim dziale obsługi klienta, proponowanie nowych pomysłów, organizowanie codziennej pracy zespołowej ze współpracownikami, tak, aby poprawić wydajność, codzienną pracę, a na koniec lepiej wspierać potrzeby swoich klientów; Kontrola w ramach zespołu międzynarodowego co do obsługi ofert, zwrotów części, wysyłki próbek; Analiza oraz regularne raportowanie danych do Dyrektora Globalnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Ukończone studia MBA. Ponad rok doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Zespołu ds. Obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 17 583 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-09-01
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymi Kontrola realizacji usług objętych kontraktem, w tym prac podwykonawców Zarządzanie zespołem, motywowanie, rozwój talentów i rekrutacja...
Dodano: 2025-08-28
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
pomorskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-08-27