Mentor ds. Relacji z Pacjentami
Mentor ds. Relacji z Pacjentami
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Krakowiaków 42
Najlepszy kandydat to taki, który:
- pracuje na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta od co najmniej 3 miesięcy (w tym od min. 9 miesięcy jest pracownikiem Medicover),
- świetnie komunikuje się z zespołem,
- z łatwością potrafi przekazywać zdobytą wiedzę,
- dba o jak najwyższy poziom obsługi pacjentów,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim,
- jest empatyczny, dobrze zorganizowany i z łatwością nawiązuje kontakty.
Do Twoich głównych obowiązków jako Mentora należeć będzie:
- realizowanie procesów onboardingowych nowych pracowników,
- wdrażanie i monitorowanie stosowania Złotych Standardów Obsługi,
- wspieranie w rozwoju umiejętności aktywnego promowania pozostałych członków zespołu,
- obsługa pacjentów na najwyższym poziomie,
- aktywne promowanie produktów i usług Medicover w Centrach Medycznych.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
- praca zmianowa,
- premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
- program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
- prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
- dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy np. do Empik, Smyk) i wiele więcej,
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Zobacz podobne oferty
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-09-01
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymi Kontrola realizacji usług objętych kontraktem, w tym prac podwykonawców Zarządzanie zespołem, motywowanie, rozwój talentów i rekrutacja...
Dodano: 2025-08-28
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
pomorskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-08-27