Menedżer Zespołów Call Center
Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimske 94
Praca w Dziale Sprzedaży Indywidualnej w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.
Twoje zadania:
- zarządzanie Zespołami Call Center (LUX MED Diagnostyka oraz FFS), w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
- organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego,
- udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży,
- zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności,
- rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług,
- współpraca z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
- preferowane wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie oświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center,
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów),
- umiejętność współpracy i komunikacji,
- klarowność w przekazywaniu komunikatów,
- zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: 2025-09-07
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20