Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Manager zespołu sprzedażowego Call Center

Manager zespołu sprzedażowego Call Center


Aktualnie poszukujemy Managera do zespołu konsultantów obsługujących polskich Klientów na sprzedażowej infolinii przychodzącej. 
Manager zespołu sprzedażowego Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując w #ConfilogiTeam zajmiesz się:
  • codziennym monitorowaniem oraz zarządzaniem zespołem sprzedażowym, 
  • procesami onboardingowymi, szkoleniem nowych operatorów, 
  • wspieraniem zespołu i dbaniem o prawidłowe funkcjonowanie działu, 
  • komunikacją pomiędzy innymi działami naszego CC, 
  • regularnym raportowaniem, 
  • dbaniem o efektywność pracy konsultantów obsługujących klientów polskojęzycznych, 
  • współpracą z działem szkoleń, 
  • tworzeniem oraz wdrażaniem usprawnień w procesach biznesowych w ramach partnerskiej współpracy z Dyrektorem Sprzedaży.
  • rozwijaniem własnych umiejętności, kompetencji przy pomocy Trenera Biznesu
  • analizowaniem sprzedaży oraz planowaniem strategii sprzedażowych, 
  • prowadzeniem grupowych oraz indywidualnych spotkań, również tych motywacyjnych,
Odnajdziesz się idealnie w tej roli, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, 
  • zdobyłeś/aś już doświadczenie w pracy na stanowisku Managera/ Team Leadera zespołu sprzedażowego Call Center i dalej chcesz się rozwijać, 
  • pracowałeś/aś na stanowisku telefonicznego konsultanta, feedbacku będziesz mógł udzielać na podstawie własnych doświadczeń :),
  • praca z zespołem liczącym co najmniej 30 osób nie stanowi dla Ciebie żadnej przeszkody,
  • jesteś otwarty oraz komunikatywny, z łatwością radzisz sobie z "niezręczną ciszą",
  • potrafisz zachować spokój, nawet w stresujących sytuacjach,
  • priorytetyzację zadań oraz organizację czasu masz w małym palcu, 
  • potrafisz znaleźć rozwiązanie z każdej sytuacji i podejmujesz samodzielne decyzje, 
  • jesteś Excelowym magikiem, 
  • płynnie komunikujesz się w języku polskim, mile widziana również znajomość języka obcego (angielski, czeski, słowacki, bułgarski, chorwacki),
  • dyspozycyjności co najmniej 40h tygodniowo, również w weekendy (nasze Call Center pracuje 7 dni w tygodniu po 12h dziennie), 
Oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole, gdzie wszyscy gramy do jednej bramki, a atmosfera oraz komunikacja są naszym fundamentem, 
  • kompleksowe szkolenie, dzięki czemu zapoznasz się z naszymi procedurami, produktami oraz tajnikami sprzedaży,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę oraz Umowę zlecenie, 
  • po okresie próbnym wynagrodzenie podstawowe (UoP) + premię za realizację KPI (Uz), 
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz opieki zdrowotnej Medicover, 
  • 90% naszego zespołu pracuje w 100% zdalnie, Ty również masz taką możliwość, 
  • wsparcie na każdym etapie współpracy i moc wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa