Manager Działu Wsparcia Sprzedaży
Manager Działu Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 02/08/2024
Twój zakres obowiązków
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści)
- Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta
- Bieżące udzielanie coachingu i pomocy członkom zespołu wsparcia sprzedaży
- Realizacja powierzonych celów oraz KPI
- Monitorowanie kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji
- Bieżąca kontrola osiąganych wyników ilościowych, jakościowych , efektywnościowych i inicjowanie działań mających na celu przekraczanie wyznaczanych celów
- Współpraca z działem marketingu celem podnoszenia jakości otrzymywanych leadów
- Tworzenie, wdrażanie systemów i narzędzi motywacyjnych dla podległego zespołu
Nasze wymagania
- Jesteś doświadczonym menedżerem a zarządzenie zespołem to Twoja Pasja
- Masz minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem w CC (Najlepiej w infolinii sprzedażowej)
- Analityczne myślenie to Twoje drugie imię
- MS Office nie ma przed Tobą tajemnic
- Wychodzisz z założenia, że targety są po to aby je realizować
- Nie boisz się nowych wyzwań
- Lubisz zmiany i sam/a je inicjujesz
- Potrafisz się doskonale komunikować
Mile widziane
- Doświadczenie w branży OZE
- Znajomość takich systemów jak Focus Contact Center
To oferujemy
- Stałą podstawę i wysokie premie uzależnione od osiąganych wyników
- Narzędzia do pracy od pierwszego dnia: laptop, telefon
- Szkolenie wdrożeniowe w pierwszych dniach pracy, dzięki któremu poznasz naszą firmę i nasze cele
- Multisport, opieka medyczna, owocowe środy, dofinansowanie do nauki języków
- Wspólne świętowanie urodzin
- Imprezy firmowe
- Wyjazdy integracyjne
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: 2025-05-05
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01