Manager działu call center
Dla naszego klienta, dystrybutora produktów z branży kosmetycznej, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Kierownika działu call center.
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Manager działu call center
Miejsce pracy: Poznań
Przyszły zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizacja krótkoterminowej i długoterminowej strategii sprzedaży
- Zarządzanie działem call center (wyznaczanie celów oraz priorytetów i nadzór nad ich realizacją)
- Wsparcie zespołu w zakresie pozyskiwania nowych klientów i budowania trwałych relacji
- Motywowanie, szkolenie, podnoszenie kompetencji i rozwój podległych pracowników
- Uczestniczenie w budowaniu akcji marketingowych i promocyjnych dotyczących sieci sprzedaży
- Prowadzenie rekrutacji i wdrażanie nowych członków zespołu
- Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników realizacji celów sprzedażowych
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managera call center lub w obszarze sprzedaży
- Znajomość dedykowanych systemów CRM związanych z obszarem sprzedaży
- Umiejętność wdrożenia i efektywnego korzystania z systemów CRM
- Zaawansowana znajomość programu Excel
- Umiejętność przekazywania wiedzy i szkolenia zespołu
- Silne zdolności przywódcze i umiejętność pracy w zespole
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Dodatkowy, klarowny system premiowy
- Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna dofinansowanie do karty multisport)
- Zniżki na firmowe produkty
- Pracę w dynamicznym środowisku z możliwością rozwoju zawodowego
- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach i szkoleniach
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: wczoraj
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20