Manager działu call center
Dla naszego klienta, dystrybutora produktów z branży kosmetycznej, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Kierownika działu call center.
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Manager działu call center
Miejsce pracy: Poznań
Przyszły zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizacja krótkoterminowej i długoterminowej strategii sprzedaży
- Zarządzanie działem call center (wyznaczanie celów oraz priorytetów i nadzór nad ich realizacją)
- Wsparcie zespołu w zakresie pozyskiwania nowych klientów i budowania trwałych relacji
- Motywowanie, szkolenie, podnoszenie kompetencji i rozwój podległych pracowników
- Uczestniczenie w budowaniu akcji marketingowych i promocyjnych dotyczących sieci sprzedaży
- Prowadzenie rekrutacji i wdrażanie nowych członków zespołu
- Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników realizacji celów sprzedażowych
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managera call center lub w obszarze sprzedaży
- Znajomość dedykowanych systemów CRM związanych z obszarem sprzedaży
- Umiejętność wdrożenia i efektywnego korzystania z systemów CRM
- Zaawansowana znajomość programu Excel
- Umiejętność przekazywania wiedzy i szkolenia zespołu
- Silne zdolności przywódcze i umiejętność pracy w zespole
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientami
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Dodatkowy, klarowny system premiowy
- Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna dofinansowanie do karty multisport)
- Zniżki na firmowe produkty
- Pracę w dynamicznym środowisku z możliwością rozwoju zawodowego
- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach i szkoleniach
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie...
Dodano: dzisiaj
Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta Nadzór nad efektywnością pracy zespołu Raportowanie wyników do Zarządu Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój Rekrutacja nowych...
Dodano: 2025-04-24
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z...
Dodano: 2025-03-07