Manager Biura Obsługi Klienta - branża zbrojeniowa
Ogłoszenie numer: 8576946, z dnia 2023-10-11
Hanwha Aerospace Europe jest częścią koreańskiej grupy Hanwha, światowego lidera posiadającego zdywersyfikowany portfel biznesowy obejmujący mi.in: zieloną energię; przemysł lotniczy, obronny i morski, finanse oraz handel detaliczny i usługi. Od 2022 roku Hanwha jest siódmym co do wielkości przedsiębiorstwem w Korei Południowej oraz firmą z listy Fortune Global 500.
Jesteśmy dostawcą samobieżnych armatohaubic K9 oraz wieloprowadnicowych wyrzutni rakietowych K239 Chunmoo dla Sił Zbrojnych RP.
Manager Biura Obsługi Klienta - branża zbrojeniowa
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Opis stanowiska
- zapewnienie odpowiednich standardów obsługi i utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia u Klientów (Wojsko Polskie, HSW)
- Koordynacja współpracy z Technikami / Inżynierami i użytkownikiem udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług
- planowanie wsparcia innych europejskich klientów (Finlandia, Norwegia, Estonia itp.)
- zarządzanie zamówieniami, przygotowywanie korespondencji i odpowiedzi na zapytania klientów,
- rozwiązywanie problemów z produktami lub usługami poprzez wyjaśnienie reklamacji klienta; określenie przyczyny problemu; wybór i wdrożenie najlepszego rozwiązania problemu;
Wymagania
- tytuł inżyniera
- 5 lat doświadczenia w obsłudze klienta w dziedzinie obronności lub w obszarze pokrewnym
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy z aktualnymi technologiami
- nastawienie na poszukiwanie rozwiązywań
- nastawienie na współpracę z klientem
- praca w biurze w Warszawie 5 dni w tygodniu
Oferujemy
- umowę o pracę
- możliwość budowania razem z nami firmy w Polsce (realny wpływ na kształtowanie roli)
- opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: wczoraj
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-09-01
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymi Kontrola realizacji usług objętych kontraktem, w tym prac podwykonawców Zarządzanie zespołem, motywowanie, rozwój talentów i rekrutacja...
Dodano: 2025-08-28