Lider Zespołu Wsparcia Klienta z językiem włoskim i angielskim
Lider Zespołu Wsparcia Klienta z językiem włoskim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w call center, monitorowanie obecności i wydajności zgodnie z polityką firmy oraz wymogami prawnymi.
- Regularne coachingi członków zespołu w celu osiągania ustalonych celów wydajnościowych.
- Rozwiązywanie problemów z wydajnością, wdrażanie planów poprawy, a w skrajnych przypadkach zakończenie współpracy.
- Zapewnienie, że usługi świadczone klientom spełniają ustalone wskaźniki KPI oraz oczekiwania finansowe.
- Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji zespołowi, zarządzanie eskalowanymi zgłoszeniami klientów.
- Organizowanie spotkań zespołowych i integracyjnych, zapewnienie aktualnej wiedzy o procesach i politykach firmy.
- Reprezentowanie wartości firmy poprzez zachowanie i postawę, wsparcie dla członków zespołu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Motywacja, zdolności rozwoju i coaching zespołu.
- Umiejętność pracy pod presją oraz realizacji zadań do końca.
- Silne umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
- Zdolność do zarządzania zespołem w środowisku wielozadaniowym.
- Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.
- Biegła znajomość języka niemieckiego oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta Nadzór nad efektywnością pracy zespołu Raportowanie wyników do Zarządu Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój Rekrutacja nowych...
Dodano: 2025-04-24
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z...
Dodano: 2025-03-07