Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)
Ogłoszenie numer: 9812587, z dnia 2025-05-09
Klient portalu Praca.pl
Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska
- Organizacja pracy zespołu sprzedażowego i codzienne wsparcie konsultantów,
- Realizacja i egzekwowanie celów sprzedażowych,
- Analiza wyników oraz nadzór nad jakością rozmów,
- Raportowanie wyników i przekazywanie feedbacku pracownikom,
- Dbałość o dobrą atmosferę i skuteczną komunikację w zespole.
Wymagania
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem (minimum 1 rok),
- Umiejętność pracy z klientem i realizacji planów sprzedażowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office,
- Wysoka kultura osobista, inicjatywa i otwartość.
Oferujemy
- Kompleksowy program wdrożeniowy i szkolenia rozwijające kompetencje,
- Przejrzystą ścieżkę awansu,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych: opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe i więcej,
- Możliwość pracy hybrydowej,
- Pracę w firmie, w której wzajemny szacunek i dobra atmosfera to podstawa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: dzisiaj
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20