Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)
Lider Zespołu Obsługi Klienta (angielski/francuski)
Katowice
Opis stanowiska:
- Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy.
- Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności.
- Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie działań naprawczych, w tym możliwość zakończenia umowy o pracę.
- Zapewnienie, że usługi dostarczane klientom spełniają kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz oczekiwania finansowe.
- Utrzymywanie skutecznej komunikacji z zespołem oraz zapewnienie aktualnych informacji.
- Zarządzanie eskalowanymi rozmowami z klientami w razie potrzeby.
- Organizowanie spotkań zespołowych oraz aktywności zespołowych wspierających integrację.
- Utrzymywanie wiedzy o procesach, politykach i procedurach wewnętrznych.
- Promowanie wartości firmy poprzez własne zachowanie i postawę, a także wsparcie dla członków zespołu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz doświadczenie zawodowe od 2 do 4 lat.
- Silne umiejętności motywacyjne, rozwijania umiejętności zespołu oraz coachingowe.
- Dobra organizacja pracy pod presją oraz terminowość w realizacji zadań.
- Zdolność zarządzania wielozadaniowością oraz ustalania priorytetów.
- Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.
- Bardzo dobra znajomość języków: angielskiego i francuskiego.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: dzisiaj
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20