Koordynator/ka ankieterów cati
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Koordynator/ka ankieterów cati
Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,
- przygotowujesz bazy do realizacji,
- skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),
- nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół ankieterów (od strony ilościowej i jakościowej),
- przygotowujesz raporty z realizacji badań.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz doświadczenie jako koordynator studia CATI lub innego zespołu prowadzącego rozmowy wychodzące z klientami,
- sprawnie posługujesz się MS Excel,
- jesteś osobą ciekawą perspektywy klienta oraz tego jak działają produkty, procesy,
- motywuje Cię praca przy poprawie jakości, doskonaleniu procesów,
- lubisz się uczyć, rozwijać swoje kompetencje,
- masz doświadczenie w prowadzeniu rozmów coachingowych, monitorowaniu jakości,
- potrafisz skryptować ankiety i chcesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie SQL-a (mile widziane).
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Zobacz podobne oferty
Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z...
Dodano: wczoraj
Na co dzień będziesz zajmować się: zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu kontrolowaniem oraz...
Dodano: 2024-03-25
Kierownik Zespołu (branża Call Center)
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
śląskie
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko - Kierownik Zespołu (branża Call Center/miejsce pracy - CHORZÓW Centrum) Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku,...
Dodano: 2024-02-27