Koordynator Zespołu Wsparcia Użytkownika
Koordynator Zespołu Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do Twoich zadań będzie należeć między innymi:
- kierowanie pracą Zespołu Wsparcia Użytkownika platformy benefitowej
- podnoszenie jakości i efektywności pracy zespołu
- kontrolowanie przebiegu i terminowości realizacji zgłoszeń
- stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających
- obsługa zgłoszeń telefonicznych i elektronicznych (formularz kontaktowy, mail, czat)
- wsparcie techniczne użytkowników zewnętrznych Platformy Benefitowej (rozwiązywane zgłoszeń, przekazywanie do zespołów IT)
- wsparcie prac Zespołu Sprzedaży oraz Zespołu Wdrożeń we współpracy z Klientami
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- odpowiadanie na reklamacje
- obsługa administracyjna partnerów w systemach informatycznych
- tworzenie raportów i zestawień
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale Obsługi Klienta, Call Center, Customer Service
- umiejętność koordynowania pracy zespołu i delegowania zadań
- chęć stałego doskonalenie procesów obsługi klienta
- zaangażowanie, dokładność, terminowość
- komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w systemie hybrydowym (min. 1 raz w tygodniu praca z biura)
- prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny oraz pakiet sportowy
- dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe)
- zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
- angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”.
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: wczoraj
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09