Koordynator Działu Obsługi z Językiem Niemieckim
Koordynator Działu Obsługi z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Nadzór nad codziennymi działaniami grupy w call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy.
- Regularne coachingi w celu osiągania wymaganych wskaźników efektywności.
- Zarządzanie działaniami mającymi na celu poprawę wydajności; wdrażanie działań korygujących, włącznie z możliwością zakończenia zatrudnienia.
- Zapewnienie, że obsługa klienta spełnia umowne wskaźniki wydajności (KPI) oraz oczekiwania finansowe.
- Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji do zespołu, zarządzanie eskalacjami od klientów.
- Organizowanie spotkań zespołowych i działań integracyjnych.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i politykach firmy, uczestniczenie w szkoleniach dla menedżerów.
- Promowanie wartości firmy oraz wsparcie dla członków zespołu.
Wymagania:
- Biegłość w języku niemieckim, znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Motywacja i umiejętności rozwojowe oraz coachingowe.
- Umiejętność pracy pod presją, terminowość.
- Silne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
- Zdolność do liderowania zespołu w wielozadaniowości oraz ustalania priorytetów.
- Elastyczność w godzinach pracy.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: dzisiaj
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20