Koordynator Działu Obsługi Klienta
Koordynator Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem oraz organizacja pracy działu
- Monitorowanie, wspieranie oraz motywowanie zespołu w realizacji celów
- Rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników
- Dbanie o jakość rozmów i obsługi Klienta
- Uczestniczenie w projektach międzydziałowych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem
- Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu
- Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy
- Wysoka orientacja na realizację celów
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podstawa + jasny i przejrzysty system premiowy
- Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą
- Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie
- Multisport, MultiLife, prywatna opieka medyczna
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01