Koordynator Działu Obsługi Klienta
Koordynator Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem oraz organizacja pracy działu
- Monitorowanie, wspieranie oraz motywowanie zespołu w realizacji celów
- Rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników
- Dbanie o jakość rozmów i obsługi Klienta
- Uczestniczenie w projektach międzydziałowych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem
- Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu
- Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy
- Wysoka orientacja na realizację celów
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podstawa + jasny i przejrzysty system premiowy
- Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą
- Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie
- Multisport, MultiLife, prywatna opieka medyczna
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: wczoraj
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09