Koordynator Działu Call Center
Ogłoszenie numer: 8189124, z dnia 2023-05-17
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, autoryzowany Dealer Volkswagena
zatrudni osobę na stanowisko
Koordynator Działu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- zarządzanie działem Call Center - inicjowanie oraz wdrażanie rozwiązań usprawniających działania CC, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
- praca w systemie Call Center/CRM – monitoring jakości oraz efektywności działań, generowanie raportów
- bieżące wsparcie pracowników – podnoszenie ich kompetencji i umiejętności sprzedażowych, coaching
- ustalenie i zarządzanie harmonogramem działań Call Center
- tworzenie narzędzi do prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych zgodnie z potrzebami realizowanych kampanii sprzedażowych
- współpraca z innymi działami organizacji w celu realizacji założeń programu
- monitorowanie osiągniętych przez zespół parametrów sprzedaży i podejmowanie działań zwiększających jego efektywność
- realizacja wyznaczonych KPI zgodnie z założeniami
Wymagania
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Telemarketerów lub Call Center
- znajomość specyfiki pracy Call Center
- wysoka orientacja na osiąganie wyznaczonych celów, delegowanie i rozliczanie zadań
- umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników
- wysoki poziom samodzielności w działaniu oraz zarządzaniu projektami sprzedażowymi
- wysokie zdolności interpersonalne
Oferujemy
- zatrudnienie w nowoczesnej, stale rozwijającej się firmie, reprezentującej światowego lidera w sprzedaży aut
- współpraca na podstawie kontraktu B2B
- atrakcyjne i progresywne wynagrodzenie powiązane z realizacją celów
- udział w innowacyjnym i ciekawym projekcie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: dzisiaj
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20