Koordynator ds. Obsługi Pacjentów
Ogłoszenie numer: 9473590, z dnia 2025-02-13
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu.
- Obsługa oraz analiza reklamacji.
- Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów.
- Raportowanie wyników działalności zespołu.
- Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum.
- Realizacja celów finansowych centrum.
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana bezpośrednia.
- Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz doskonała organizacja pracy.
- Zorientowanie na realizację celów.
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełen etat.
- System zmianowy – centrum otwarte:
- Poniedziałek – piątek: 7:00–00:30,
- Weekendy: 8:00–20:00.
- Niedziele i święta wolne.
- Wsparcie wdrożeniowe oraz doskonała atmosfera pracy.
- Udział w projektach innowacyjnych.
- Benefity, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: wczoraj
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09