Koordynator ds. Obsługi Pacjenta – branża medyczna
Ogłoszenie numer: 9922834, z dnia 2025-06-07
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. Obsługi Pacjenta – branża medyczna
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prezentacja oferty usług medycznych związanych z zabiegami operacyjnymi
- Kompleksowa organizacja przygotowania pacjentów do operacji i przyjęcia na oddział
- Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy
- Ścisła współpraca z personelem medycznym i działami organizacyjnymi
- Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji medycznej niezbędnej do zabiegów
- Budowanie pozytywnego wizerunku placówki
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z pacjentami
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta będzie dodatkowym atutem
- Doskonała organizacja pracy i odporność na stres
- Samodzielność i szybkie przyswajanie wiedzy
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym w godzinach 7:00–19:00
Oferujemy
- Umowę o pracę lub zlecenie
- Bogaty pakiet świadczeń: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne, karta sportowa
- Elastyczny grafik dostosowany do równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Profesjonalne szkolenia oraz możliwości rozwoju i awansu
- Opiekę mentora podczas wdrożenia
- Pracę w przyjaznym zespole, w stabilnej i renomowanej instytucji medycznej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoje zadania: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych, zapewnienie kompleksowej organizacji...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: wczoraj
Specific Job Responsibilities Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements. Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs). Fostering a culture of open...
Dodano: wczoraj