Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)
Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)
We WSiP stawiamy na innowacyjne podejście.
Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
W związku z rozwojem Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (ORKE) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi klienta ORKE
(ORKE Customer Success Coordinator)
(ORKE Customer Success Coordinator)
Miejsce pracy: Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE
- Współpraca z trenerami ORKE
- Raportowanie sukcesów klienta wg wewnętrznych standardów
Oczekiwania:
- Budowanie standardów pracy zespołu w oparciu o ideę customer success
- Doświadczenie w budowaniu efektywnych procesów pro-klienckich w zespole
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy podległego zespołu
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę o pracę i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: 2025-09-11
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: 2025-09-11
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09