Koordynator ds. obsługi klienta
Ogłoszenie numer: 9473626, z dnia 2025-02-13
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Bycie głównym punktem kontaktu dla klientów, rozwijanie relacji biznesowych.
- Organizowanie spotkań cyklicznych z klientami do omówienia statusu projektów i planowanie przyszłych działań.
- Dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat usług oferowanych przez firmę oraz wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów.
- Monitorowanie i analiza rentowności oraz wzrostu klientów, wprowadzanie poprawek w razie potrzeby.
- Weryfikacja poprawności naliczania opłat i faktur.
- Systematyczne przeglądanie stanu realizacji projektów i podejmowanie działań korygujących, jeśli to konieczne.
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w ramach projektów.
- Zapewnienie zgodności z normami etycznymi i regulacjami prawnymi.
- Ocena ryzyka związanego z dostawą usług i implementacja odpowiednich działań łagodzących.
Wymagania
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
- Biegły język angielski na poziomie C1.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami i klientami równocześnie.
- Doświadczenie w pracy z klientami oraz w rozumieniu procesów rozliczeń i fakturowania będzie dodatkow
Oferujemy
- Pakiet świadczeń i promowanie różnorodności.
- Środowisko pracy wspierające równowagę między życiem prywatnym a zawodowym.
- Dwa dni „Global Wellbeing Days” rocznie.
- Elastyczne rozwiązania dotyczące stylu pracy (Smart Working).
- Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
- Równe szanse dla każdego pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: wczoraj
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09