Koordynator Call Center
Koordynator Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków:
- Koordynowanie pracy podległego zespołu odpowiedzialnego za wsparcie sprzedaży za pomocą umawiania spotkań dla handlowców oraz udzielanie informacji o produkcie.
- Wsparcie w codziennych zadaniach - planowanie i organizacja pracy.
- Odpowiedzialność za uzupełnianie kalendarza spotkaniami w wyznaczonym regionie Polski.
- Motywowanie zespołu do osiągania założonych celów i realizacja zadań.
- Monitorowanie i udoskonalanie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych.
- Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność pracy zespołu.
- Komunikacja z Klientem w przypadku sytuacji kryzysowych.
- Cykliczne raportowanie do Managera Działu Wsparcia Sprzedaży oraz na potrzeby Zarządu.
Nasze wymagania:
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2 lata.
- Pracowałeś/aś w sprzedaży telefonicznej i wiesz, z czym to się je :)
- Masz cechy przywódcze - wiesz, jak planować i organizować pracę innych.
- Potrafisz jasno i zrozumiale komunikować innym czego od nich oczekujesz.
- Jesteś osobą wielozadaniową.
To oferujemy:
- Stabilne zarobki - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
- Pracę w spółce, będącej liderem w branży.
- Pracę pełną wyzwań, rozwój w strukturach firmy i możliwość awansu.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę Multisport.
- Dofinansowanie do języka angielskiego w godzinach pracy.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: 2025-09-07
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20