Kierownik Zespołu Call Center
W związku z dynamicznym rozwojem CM Medhouse w Wodzisławiu Śląskim
poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Zakres obowiązków:
- Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta
- Nadzór nad efektywnością pracy zespołu
- Raportowanie wyników do Zarządu
- Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój
- Rekrutacja nowych pracowników
- Tworzenie harmonogramów pracy
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi
Nasze oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w Contact Center lub zespołem sprzedażowym
- Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność organizacji pracy
- Orientacja na wynik
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Mile widziane podstawy marketingu
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się placówce
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: wczoraj
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20