Kierownik Zespołu Call Center
Kierownik Zespołu Call Center
Lokalizacja: Białystok, ul. Fabryczna 4
Praca w Contact Center LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku.
Twoje zadania:
- koordynacja pracy (m.in. rekrutacja, motywowanie, ocena, wdrożenie, kontrola czasu pracy i jej parametrów) Zespołu Call Center zajmującego się telefoniczną sprzedażą usług medycznych w modelu fee-for-service,
- osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- prowadzenie odsłuchów rozmów oraz spotkań coachingowych,
- zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności;
- rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług;
- współpraca z Centrami Medycznymi oraz innymi Działami firmy.
Nasze oczekiwania:
- preferowane wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów),
- orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
- umiejętność współpracy i komunikacji,
- klarowność w przekazywaniu komunikatów,
- zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: 2025-09-07
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20