Kierownik Zespołu (branża Call Center)
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko:
Kierownik Zespołu (branża Call Center)
Miejsce pracy: Sosnowiec, Niwka
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów, w tym:
- wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów,
- organizacja pracy podległego zespołu,
- zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
- dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
- dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
- monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników efektywności,
- podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów.
Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:
- efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
- wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
- podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
- procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
- posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center – mile widziane.
W zamian oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg.preferencji),
- podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-17:00 (+ jedna wybrana sobota godz. 09:00-15:00),
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
- wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: wczoraj
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20