Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik w Call Center

Kierownik w Call Center


W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.

 

Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:

Kierownik w Call Center
Miejsce pracy: Ostrołęka

Na start oferujemy Ci:

  • oprócz wynagrodzenia zapewniamy stabilne zatrudnienie, nowoczesne narzędzia pracy, nagrody, komfortowe biuro
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji w postaci szkoleń, warsztatów i konferencji branżowych,
  • ciekawą pracę i możliwości rozwoju - nowatorskie i prestiżowe projekty, praca z doświadczonym i ambitnym zespołem,
  • pracę w zgranym, otwartym zespole, w którym panuje super atmosfera i wysokie standardy etyczne
To stanowisko może być Twoje jeśli:
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w zarządzeniu zespołem
  • masz doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta
  • jesteś zaangażowany/a i z determinacją dążysz do realizacji celu
  • potrafisz motywować ludzi
Na co dzień będziesz zajmować się:
  • zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki
  • udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu
  • kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i jakościowych zespołu
  • zarządzaniem pracą własną i podległych pracowników
  • motywowaniem oraz rozwijaniem umiejętności podległych pracowników
  • przeprowadzaniem coachingu oraz merytorycznej ocenę pracy pracowników
  • przygotowywaniem raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa