Kierownik w Call Center
W Capital Service S.A. tworzymy duży zespół doświadczonych specjalistów z różnych obszarów zawodowych. Cenimy sobie profesjonalizm, ale jednocześnie wyróżniamy się niekorporacyjną kulturą pracy. Stawiamy na dynamiczny rozwój, promujemy i nagradzamy najlepszych, a także jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową karierę.
Dołącz do Capitalnego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
Kierownik w Call Center
Miejsce pracy: Ostrołęka
Na start oferujemy Ci:
- oprócz wynagrodzenia zapewniamy stabilne zatrudnienie, nowoczesne narzędzia pracy, nagrody, komfortowe biuro
- możliwość podnoszenia kwalifikacji w postaci szkoleń, warsztatów i konferencji branżowych,
- ciekawą pracę i możliwości rozwoju - nowatorskie i prestiżowe projekty, praca z doświadczonym i ambitnym zespołem,
- pracę w zgranym, otwartym zespole, w którym panuje super atmosfera i wysokie standardy etyczne
To stanowisko może być Twoje jeśli:
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w zarządzeniu zespołem
- masz doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta
- jesteś zaangażowany/a i z determinacją dążysz do realizacji celu
- potrafisz motywować ludzi
Na co dzień będziesz zajmować się:
- zarządzaniem zespołem konsultantów będących pierwszą linią kontaktu z Klientami Spółki
- udzielaniem bieżącego wsparcia oraz informacji zwrotnej do pracowników zespołu
- kontrolowaniem oraz raportowaniem wyników z realizacji zadań ilościowych i jakościowych zespołu
- zarządzaniem pracą własną i podległych pracowników
- motywowaniem oraz rozwijaniem umiejętności podległych pracowników
- przeprowadzaniem coachingu oraz merytorycznej ocenę pracy pracowników
- przygotowywaniem raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu
Jesteś zainteresowany? Aplikuj!
Zobacz podobne oferty
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i...
Dodano: 2025-09-07
Analiza rozmów konsultantów i ocena zgodności z przyjętymi standardami jakości, Udzielanie informacji zwrotnych i wsparcie w doskonaleniu umiejętności zespołu, Współpraca z działem szkoleń i liderami projektów w zakresie poprawy...
Dodano: 2025-08-07
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z...
Dodano: 2025-07-20