Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Kierownik działu obsługi klienta (manager ds. logistyki, sprzedaży, zakupów)
Kierownik działu obsługi klienta (manager ds. logistyki, sprzedaży, zakupów)
Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Kierownik działu obsługi klienta (manager ds. logistyki, sprzedaży, zakupów)
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/23/1250
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta zagranicznego, nadzór nad zespołem, nadzór nad logistyką, zakupami oraz sprzedażą, terminowe reagowanie na potrzeby klienta, udział w nowych projektach, znajomość branży motoryzacyjnej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziane kierunki: zarządzanie i marketing, logistyka, dystrybucja), odporność na stres, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania zespołem, min. 5 lat stażu pracy na podobnym stanowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Zabrze
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 926 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01