Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Ogłoszenie numer: 9928240, z dnia 2025-06-11
Klient portalu Praca.pl
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Miejsce pracy: Kłodzko
Opis stanowiska
- Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych.
- Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych.
- Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów.
- Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy.
- Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności.
- Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy.
Wymagania
- Zamiłowanie do pracy z ludźmi oraz pasja do handlu i obsługi klienta.
- Doświadczenie kierownicze w nadzorze kasowym oraz w realizacji usług obsługi posprzedażowej.
- Umiejętność motywowania i angażowania zespołu w realizację wspólnych celów.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz znajomość prawa konsumenckiego i kasowego.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy.
- Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna.
- Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów.
- Rabaty na zakupy w naszych sklepach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie...
Dodano: dzisiaj
Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoje zadania: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych, zapewnienie kompleksowej organizacji...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-06-13