Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Ogłoszenie numer: 9928240, z dnia 2025-06-11
Klient portalu Praca.pl
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Miejsce pracy: Kłodzko
Opis stanowiska
- Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych.
- Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych.
- Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów.
- Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy.
- Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku marki w lokalnej społeczności.
- Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, motywacja oraz dbałość o dobrą atmosferę pracy.
Wymagania
- Zamiłowanie do pracy z ludźmi oraz pasja do handlu i obsługi klienta.
- Doświadczenie kierownicze w nadzorze kasowym oraz w realizacji usług obsługi posprzedażowej.
- Umiejętność motywowania i angażowania zespołu w realizację wspólnych celów.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz znajomość prawa konsumenckiego i kasowego.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Możliwość udziału w programie akcyjnym firmy.
- Ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna.
- Dostęp do platformy do nauki języków oraz kafeteria benefitów.
- Rabaty na zakupy w naszych sklepach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-09-01
Nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymi Kontrola realizacji usług objętych kontraktem, w tym prac podwykonawców Zarządzanie zespołem, motywowanie, rozwój talentów i rekrutacja...
Dodano: 2025-08-28
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
pomorskie
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne...
Dodano: 2025-08-27