Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna
Miejsce pracy: Racibórz
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem obsługi klienta
- Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji
- Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji biznesowych
- Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu.
- Optymalizacja procesów obsługi klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientem biznesowym
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży logistycznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość systemów magazynowych oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Zdolność do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawę oraz premię miesięczną uzależnioną od wyników i zaangażowania)
- Rozwój zawodowy i możliwość awansu
- Pakiet benefitów pracowniczych: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej Multisport, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie, wczasy pod gruszą, bony świąteczne i inne.
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: 2025-09-11
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: 2025-09-11
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09