Kierownik Działu Obsługi Klienta
Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do jednego z naszych Zakładów poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szamotuły
Zadania
- Koordynowanie działań związanych z obsługą klientów, ze szczególnym nastawieniem na jakość i terminowość świadczonych usług (obsługa zamówień, realizacja pomiarów, reklamacje, obrona wypowiedzeń, negocjacje, itp.),
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami, bezpośredni udział w spotkaniach,
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
- Koordynowanie procesu wdrażania nowych klientów,
- Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników (Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Regionalni Opiekunowie Klienta, Serwisanci),
- Motywowanie i podnoszenie kompetencji pracowników,
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zarządzanym obszarze,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
- Przygotowywanie raportów i podejmowanie działań korygujących,
- Udział w projektach lokalnych i grupowych.
Oczekujemy
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w środowisku łączącym działalność operacyjną z obsługą i opieką nad Klientem,
- Preferowane wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu czynności administracyjno-biurowych oddziału,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne (związane z obsługą klienta B2B),
- Samodzielność, umiejętność znajdowania rozwiązań,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i pracy zespołu,
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- Ogólnodostępny parking dla pracowników,
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
Oferujemy
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen...
Dodano: 2024-04-16
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynacja pracy Działu Obsługi Klientów w przewozach krajowych i zagranicznych Zarządzanie współpracą z powiązanymi działami operacyjnymi (m.in. magazyn, działy spedycji) Budowanie partnerskich relacji z...
Dodano: 2024-04-10
współpraca z klientami i dostawcami z Chin, pozyskiwanie nowych klientów z Chin Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Uprawnienia:...
Dodano: 2024-03-30