Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta
Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Kolejowa 1
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami;
- szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników;
- koordynowanie planu wizyt pacjentów;
- przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych;
- realizacja akcji promocyjnych w Centrum Medycznym;
- nadzór nad raportami kasowymi;
- zapewnienie prawidłowej współpracy z pozostałymi działami spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel);
- inicjatywy i samodzielności w działaniu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie;
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników;
- możliwości rozwoju poprzez realizację interesujących projektów i szkolenia;
- duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
- pakiet świadczeń pozapłacowych (min. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie).
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: 2025-09-11
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: 2025-09-11
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09