Kierownik Biura Obsługi Klienta
Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i szacunkiem dla środowiska.
Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim 21 500 pracownikom.
Nasza rodzinna grupa jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej i Indiach. Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.
W Polsce Grupa Roca posiada 4 fabryki. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach jest zlokalizowany zakład produkcyjny urządzeń kompozytowych i akrylowych, a fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gryfice
Jeżeli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe, preferowane (ekonomiczne, związane z łańcuchem dostaw lub pokrewne),
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w środowisku produkcyjnym i w kontaktach z klientami
- Mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołu,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- Bardzo dobra znajomość programu MS Office,
- Znajomość obsługi programu SAP,
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zorientowanie na nowe rozwiązania,
- Zdolności negocjacyjne i sprzedażowe,
- Zdolności analityczne i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dostępne dane;
- Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji.
To do Twoich obowiązków należeć będzie:
- organizacja i nadzór nad pracą podległego zespołu,
- nadzór i kontrola nad terminowością realizacji zamówień,
- monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów,
- utrzymywanie i aktualizacja warunków handlowych w systemie,
- bieżące raportowanie do Działu Planowania w zakresie opóźnień w realizacji zamówień,
- analiza stanu zapasów wyrobów gotowych i formułowanie propozycji działań korygujących,
- raportowanie w zakresie danych sprzedażowych,
- współpraca z innymi działami w obrębie firmy.
I będziesz:
- Miał(a) stałą i stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Korzystał(a) z możliwości zakupu naszych produktów z bardzo wysokim rabatem,
- Miał(a) kontakt z nowoczesnymi technologiami,
- Miał(a) wiele innych korzyści ze współpracy z nami.
Zobacz podobne oferty
- wspieranie bezpośredniego przełożonego w zapewnieniu Porozumienia o Poziomie Usług (SLA), kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) oraz pomiary były monitorowane, osiągane i raportowane zgodnie z ustaleniami w dziale zamówień i obsługi...
Dodano: 2024-05-08
Opis stanowiska: Organizacja pracy Zespołu Obsługi Pacjenta. Ustalanie grafików zespołu. Prowadzenie warsztatów, szkoleń. Przygotowanie miesięcznych rozliczeń premiowych pracowników. Rozpatrywanie zgłoszeń, reklamacji, analiza ocen...
Dodano: 2024-04-16
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynacja pracy Działu Obsługi Klientów w przewozach krajowych i zagranicznych Zarządzanie współpracą z powiązanymi działami operacyjnymi (m.in. magazyn, działy spedycji) Budowanie partnerskich relacji z...
Dodano: 2024-04-10