Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
- Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie
- Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych
- Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych.
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- Zarządzanie zespołem
- Opracowywanie i realizacja strategii minimalizacji liczby reklamacji
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących efektywności działań reklamacyjnych
- Ścisła współpraca z innymi Działami
Nasze wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży handlowej
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji
- Doświadczenie i znajomość procesów reklamacyjnych w dużych sieciach handlowych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Wysoka orientacja na klienta i umiejętności pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz doświadczenie w optymalizacji procesów
- Zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na realizację celów
- Zdolności negocjacyjne
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
- Prawo jazdy kat. B. - warunek konieczny
To oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju
- Prywatna opieka medyczna Medicover
- Pakiet sportowy Medicover Sport
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Wczasy pod gruszą
- Bonus Bożonarodzeniowy
- Zniżki pracownicze
- Bezpłatny parking
- Brak dress code
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-08
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: 2025-05-05
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01