Customer Experience Manager
Customer Experience Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Marynarska 15
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie i wdrażanie strategii obsługi klienta
- Obserwacja, modyfikacja oraz zwiększanie poziomu satysfakcji klienta na każdym etapie procesu sprzedaży i posprzedaży
- Podejmowanie działań mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów
- Radzenie sobie w sytuacjach trudnych z zakresu obsługi klienta i rozwiązywanie bieżących konfliktów
- Definiowanie i koordynacja badań jakościowych
- Zwiększanie zainteresowania klientów rekomendowaniem usług firmy potencjalnym klientom
- Szkolenie i nadzór nad przedstawicielami obsługi klienta
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym, samodzielnym stanowisku
- Zdolności interpersonalne, komunikacyjne
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Dobra organizacja pracy własnej; umiejętne zarządzanie czasem i ustalanie priorytetów
- Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
- Predyspozycje do pracy pod presją czasu
- Znajomość branży OZE – mile widziana
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia – podstawa oraz jasny system premiowy
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Naukę języka angielskiego w firmie
- Zniżkową kartę lunchową
- Zniżki na usługi firmowe
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: wczoraj
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09