Customer Experience Manager
Customer Experience Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Marynarska 15
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie i wdrażanie strategii obsługi klienta
- Obserwacja, modyfikacja oraz zwiększanie poziomu satysfakcji klienta na każdym etapie procesu sprzedaży i posprzedaży
- Podejmowanie działań mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów
- Radzenie sobie w sytuacjach trudnych z zakresu obsługi klienta i rozwiązywanie bieżących konfliktów
- Definiowanie i koordynacja badań jakościowych
- Zwiększanie zainteresowania klientów rekomendowaniem usług firmy potencjalnym klientom
- Szkolenie i nadzór nad przedstawicielami obsługi klienta
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym, samodzielnym stanowisku
- Zdolności interpersonalne, komunikacyjne
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Dobra organizacja pracy własnej; umiejętne zarządzanie czasem i ustalanie priorytetów
- Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
- Predyspozycje do pracy pod presją czasu
- Znajomość branży OZE – mile widziana
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia – podstawa oraz jasny system premiowy
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Naukę języka angielskiego w firmie
- Zniżkową kartę lunchową
- Zniżki na usługi firmowe
Zobacz podobne oferty
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów,...
Dodano: 2025-05-03
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-05-01