Customer cervice manager - kierownik obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer cervice manager - kierownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1366
OBOWIĄZKI:
Przyjęcie zleceń i obsługa klienta biznesowego oraz prywatnego, organizacja planu pracy osób sprzątających
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: chęć do pracy
Uprawnienia: doświadczenie w pracy biurowej
Uprawnienia: praca w sferze usług
Uprawnienia: kultura osobista
Uprawnienia: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wymagania dodatkowe:
Uprawnienia: umiejętność prowadzenia negocjacji
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz...
Dodano: 2025-09-11
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.: Kierowanie Działem Business Executive i VIP Lounge, w tym nadzór nad realizacją jego zadań. Budowanie i rozwijanie zespołu pracowników (rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena...
Dodano: 2025-09-11
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań...
Dodano: 2025-09-09